Drive me crazy!

Okej, dags att snacka allvar nu!
Såhär är läget: Jag har fått nått jävla jag-vill-köra-bil-nu-beroende!...
Men VAAA? vart kom detta plötsliga intresse av att rulla ratt och dra i spaken ifrån? Sick dude..


Nu har jag lite för lite att göra. Det är en ganska jobbig situation måste jag medge. Kan ju inte sitta här å r0nke ball hela eftermiddan! Å alla mina grymma storartade planer om denna blogg, vart tog dom vägen? Den skulle ju läsas av alla, som sedan skulle kommentera "åååh vart har du köpt din världens snyggaste tröja", "vart kommer domdär plattåpjucksen ifrån, villha-varning juh!" ?!?!? Jag måste nog bli lite roligare...
Meeeen, tills dess så ska jag träna å använda min tid väl, på momangen!

Heeddddaa!

undertecknat ELIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0