Funderar

Söndag är ju en veckodag som vi alla vet.
Men vill man inte ibland bara hoppa över dagen? Man hör ju på den hur tråkig den är!
Jag har nog aldrig gjort nått vettig på en enda söndag i hela mitt liv!
Kan jag störa mig på mindre?..

Ja har slut på inspiration, jag vet inte vad jag ska skriva om. Det är ytterst ovanligt när det gäller mig.
Jag är ju tjejen som pratar så mycket så jag snubblar över mina egna ord för att det är så mycket som jag vill säga.Därimellan brukar jag slänga in några kluckande garv så ingen hör vad jag säger! Ja, sån är jag.

Jag gör nog mig själv nedstämd angående mitt utseende också. Faaan, varför kan jag aldrig vara nöjd?
Varför kan aldrig folk vara nöjda med sig själva? Seriöst, det är ju så fruktansvärt jobbigt att ständigt vara missnöjd! Jag kan inte ens äta en kladdkakebit utan att tänka på hur många kalorier den innehåller och hur många kilo jag går upp efter det. Nä, från och med nu får det bli ett slut på detta! Jag ska försöka vara nöjd med mig själv hädanefter. Jag ska äta, jag ska träna och vara allmänt jävla nöjd och glad!

..å nu ska jag sova en lång skön sömn efter mitt djupa inlägg, för jag är fruktansvärt trött!

/ Allas eran Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0