Hitmakers

Vad ska detta föreställa?
Ännu ett töntigt program som går ut på att såga folk?..
Jag talar om "Hitmakers", ett nytt program på kanal 5 som precis som de andra talangjakterna kan placeras in i värdelöst kategorin. Om man verkligen är jätteduktig på att sjunga eller spela, borde väl man väl få en chans att visa vad man går för, förr eller senare?

Nu är i alla fall jag less på bedömningstävlingarna. Ibland är inte alltid den korta vägen bättre än den långa!

Då kan man ju tycka att det var dubbelmoral att hejja på Hans när han sökte till idol.
Men sanningen att säga så tyckte jag ju egentligen inte att han skulle söka från början.
Anledningen till det är att jag tycker han är bättre än så, och tror att han kan lyckas endå!

För visst vore det väl skönt att få sjunga och skriva låtar man verkligen gillar? Sån musik tycker jag om, musik som kommer från hjärtat, egenkomponerat av artisten/gruppen!


/ elin

Kommentarer
Postat av: camilla

Du har så jävla rätt min sköna;)

2008-04-30 @ 14:34:39
URL: http://camillatjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0