Klyftan !

NU mina kära läsare så ska jag berätta något som kommer få era hakor att falla i backen! Detta inlägg ska jag tillägna en vän of mine! Eftersom inga namn ska nämnas så kallar jag henne för Klyftan!  ;)

Det hela började med att Klyftan traskade in på hedbergska imorse. I full fart fortsatte hon genom korridoren och i
gången passerade hon Mr amor! Jag såg hennes läppar gestikulara något som liknade ett  "hej" i förbifarten! Eftersom min haka redan då kände golvets hårda friktion var jag tvungen att stanna upp henne på vägen å fråga hur detta kom sig! Jag fick min förklaring senare...

Klyftan som egentligen hade dagen ledig, kom som den trogna elev hon är endå till skolan!
Varför kan man då fråga sig?
Jo, du förstår Klyftan skulle ner till datasalen och skriva klart sitt CV, så hon kilade ner dit för att ta i tu med det!
Väl där mosar hon ner rumpen på en av stolarna och ska precis till att börja skriva då Mr Amor anländer!
illa kvickt klickar hon bort sitt CV och tar upp ett nytt dokument! ( Tänk om han skulle se hennes jag hej-jag-är-snäll-posé, det vore ju katastrof! ) Istället, som den klyftiga personen hon är,  klickar hon upp ett nytt dokument.

Vad ska hon nu göra är den stora frågan?
Jo, hon börjar skriva en bokrecension till boken "I skuggans sken".
Jaha, vad är det förkonstigt med det då, tänker ni.
Ja det vore väl inge konstigt alls, om det inte vore för att den boken inte existerar!
Haha, hon sätter sig alltså ner i över en timme och skriver en två sidor lång recension om en bok som alltså inte finns, bara för att Mr Amor inte ska se hennes CV!

... HAHAAHAHAHA, vem fan gör nått sånt ?!  :D


/ your sister from another vagina, Elin

elin


 

Kommentarer
Postat av: klyftan!

HAHAHAHA jag döör. går inte att beskriva med ord om denna tramatiska upplevelse. Säger bara en sak: Lyssna på mig, jag hjälper dig! (8) hahahah

2008-04-15 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0