R.I.P ryggen

Jag har en fruktansvärd pain in the rygg! AJ!
Min pålle fick nämligen för sig att stanna på ett hinder. Jag kan inte direkt påstå att jag var helt med på noterna, så jag föll i backen. Det hela hade ju kunnat sluta bra om det inte voreför att jag landade på hakan och sedan vreds runt i nån akrobatisk ställning. Nu har jag alltså äntligen förstått varför jag inte satsade på gymnastik...som om jag nånsin funderat på det?..

Men ge inte upp hoppet mina vänner! Jag är fortfarande vid liv, and i'm going to climb that mountain again!
Ja, alltså rida i dethär fallet.. lite diverse icke funktionella kroppsdelar och skrapsår ska inte hindra mig!

Jag lägger därför in en bild på mig och min kära här nedan!

pärlan&jag

TOPPTEAM

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0