Vår på intåg

Ett tag trodde jag att nån hade trampat på liiiiite för många spindlar, men nu börjar det ordna sig!


Våren, förbandet till sommarn är alltså på intåg nu om jag har forstått det hela rätt! Det känns lite på humöret, som trots en ganska dryg skoldag, fortfarande är bra! Vaknade imorse av lite fågelsång och kände att jag faktiskt, inte alltför motvilligt, kunde kliva upp. Det är ju en skön känsla i sig, så den bevarar vi tills imorrn, tack!


Wad mer, vad mer..?

Jo juste! Idag har jag haft jätteroligt med att översätta engelska sångtexter till svenska och tvärtom! hähä..
Tänkte ge er ett litet exempel här nedan innan jag ger mig iväg på vidare äventyr ;)

Brother Oh brother- originaltext

Believe me Brother oh Brother
She will break your heart
Leave her tonight, be strong
Cause Brother oh Brother
She's gonna tare you apart
Don't stay and fight

Cause she will have some fun
And then she'll run away
With someone else
Believe me Brother oh Brother
She's gonna break your heart
Listen to me, I'm setting you free


Brother Oh brother- min version

Tro mig broder åh broder
hon kommer krossa ditt hjärta
lämna henne inatt och var stark
för broder åh broder
hon kommer att bryta isär dig
stanna inte och kämpa

för hon vill ha lite kul
sen springer hon iväg
till nån annan
tro mig broder åh broder
hon kommer krossa ditt hjärta
LYSSNA PÅ MIG, JAG HJÄLPER DIG!



elin måns


/ naf

Kommentarer
Postat av: malin

yeah :D du är faktiskt en riktigt hyffsad fotograf ;) kung text hurrududu ;)

2008-04-18 @ 06:22:25
URL: http://birdstrike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0