Pimp a friend !

Eftersom jag fick sådan positiv respons på mitt sminktips så tänkte jag bjuda på några nya!
På bilden här nedan ser ni min vän Gabriella Toresson. Hon har själv inte sett resultatet än, men här har ni det iallafall!


Läppstift: Färgen "mossa" från Isadora, 1000 kr
Ögonskugga: Grå från MakeUp store, 500 kr
Eyeliner: Färgen "gräs" från Isadora, 799 kr
Mascara: Svart från H&M, 60 kr
Ögonbryn: Naturliga
Hårfärg: Färgen "Mens" från Hårfixarna, ca 75 kr
Tandutsmyckning: Klistermärke från Åhlens, 15 kr
Dekorationsstjärnor: Hemexperiment

Tandkrämstips: Bamsetandkrämen hos din tandläkare, smak "Mintchock"

                                                                                                            / The Makeup of Makeup artist

Kommentarer
Postat av: NORDLUNDD

jag ska genast spara ihop till läppstiftet!! as grymt!

2008-08-12 @ 22:56:54
Postat av: Sören

Ledig idag? skulle vilja boka in en tid, ska på arbetsintervju och skulle nog behöva lite hjälp med stylingen

2008-08-13 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0