The bad side of life

Hur kan något som varit bland det viktigaste i ens liv, bland det som ligger närmast hjärtat, plötsligt kännas så långt borta...Jag vill inte att det ska vara såhär, men en nystart kanske är vad som krävs? Ingen kommer fatta nånting av dethär inlägget, ingenting om vem/vad det riktas till, men det är ibland skönt att skriva det man bara själv förstår ibland också...

Jag ser mig själv som en glad människa, och jag tror och hoppas att det även är så andra ser mig. Den senaste tiden om just denhär "saken" har därför varit väldigt jobbig. Jag vet inte vad jag vill göra, vilken väg jag ska gå. Vad händer sen? Någon gång förr eller senare så vet jag ju att en förändring kommer att ske, jag vet bara inte om jag är beredd.Inte än.Rädslan för att göra mitt största misstag någonsin skrämmer mig.som fan.

djupt elin, nå så jävulskt djup.tack hej.

I don't know where to start..but i think i'm looking for a beginning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0