Tillbaka på Trädgårdsgatan 1

TJA el bloggse!

Ännu en gång sitter jag här på trädgårdsgatan med min rödhåriga vän! Vi kollar på en prinsessas dagbok 2, dricker te och sjunger! Allt är alltså som vanligt det vill säga :)

Anledningen till detta inlägg är egentligen att jag vill gratulera min vän Matilda!
...så, grattis Matilda!

Emelie har något viktigt hon vill säga till världen: Dig me now, fuck me later!
Och ja, jag kan inte mycket mer säga än att budskapet i det är ganska tydligt!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och rädda mitt te från empans sprättande tånaglar!

"Dig me now, fuck me later".....
/Elin

Kommentarer
Postat av: matte o the snygg

jadu elin :p tack så mycket min vän

2008-08-31 @ 22:11:45
URL: http://mtildaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0