Ung, Vild och Galen

De senaste dagarna har jag hunnit med mycket! Eftersom ni så snällt sitter på era små rumpor och fiser av spänning så ska jag berätta vad jag har gjort.


... För inte bara har jag lekt rövare, varit cowboy för en dag, badat i de sju haven, smakat godbitar från världens alla hörn ur den botaniska trädgården och sprungit naken på stadens alla gator!
Okej för att vara lite mer sanningsenlig och verklighetstrogen så ska jag mildra ovanstående version lite, men fredagen bestod faktiskt av att vara lite förbjuden. Efter lite festande skulle jag, amandorna och en person av manligt kön vid namn oskar, bege oss hemåt. Denna hemfärd bjöd på både det ena och det andra, vi provhoppade en studsmatta och tog oss ett dopp i en härlig pool och avslutade med att provsmaka bosvedjans urval av grönsaker och bär i ett stort,stort grönsaksland. Så, kortfattat,bra och framförallt skitkul! :D

Igår, lördag, red vi islandshästar för hela slanten! Jag,amandorna,olivia,micka och emelie tog oss ann några pälsbeklädda varelser med stor fluffig man! världssöta. I skog och mark galopperade vi oss fram, besteg berg och korsade vattendrag. Det var en mycket trevlig dag med roliga aktiviteter som jag gärna upprepar :)

Ikväll möter jag min man, min gud, min älskade Lars Winnerbäck, vilket jag såklart ser fram emot grymt mycket!
Så nu ska jag ta mig en dusch,klä om och käka innan konserten. en liten uppdatering är inte omöjlig senare under kvällen, så du kan ju hålla utkik ;)

HEDDA, HADE SÅ BRA ÖNSKAR ELIN OCH LASSE W!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0