...vi slet som djur!

YOYOYO!

Här sitter jag i en fräsch liten lägenhet på trädgårdsgatan i stan! Ensam är jag inte, vid min sida har jag såklart min favorita rödtott Emelie! Vi har då inte legat på latssidan inte, nej nej, tvärtom! Vi har nämligen levt rövare med hennes gardinstänger som vi så snyggt skulle hänga upp. Och ja,snyggt blev det allt, men vi slet som djur!

Förrutom att väcka grannarna med att såga metallstänger så lyckades vi till slut halvt bryta av dessa! Några hörselskador senare så satt de iaf uppe och jag och empan sjönk nöjt tillbaka ner i tvsoffan...
Bli i
Här sitter vi fortfarande och kollar på sex and the city efter att ha hinkat litervis med te! Livet är bra härligt ibland, precis som min rödhetta och hennes lilla lya :D

PS. Känn er inte sinnesförvirrade av bilden nedan, emelie har faktiskt färgat håret!

HÄJJJJ  


/ EEEElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0