5 dagar kvar

Tjena mittbena, som en thailing så stort imponerade när han sa häromdagen.....

Jag har iaf varit med om en askul jävla sak! Jag har åkt bananbåt! Det var hur kul som helst!!! Tack vare min morbror så åkte vi alla i vattnet hela två gånger (...) Jag och Anna satt och skumpade för att fruktjäkeln skulle skumpa så mycket som möjligt och desto fler gupp, desto roligare blev åkturen! Jag har hittat min grej här i thailand..

Sen så har vi hittat en asskön bar också, Ska Bar heter den och dom spelar i princip bara reggae, hur skönt som helst. Stället är asmysigt, ligger precis nere vid havet.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag återvänder hem, kamrater. Försök att inte sakna mig mer än jag saknar er ;) Vi ses inom kort! Sköt om er.PUSS!

/ Your beloving E

Kommentarer
Postat av: FRITCHEN!

hahahahah underbart! i miss uuuu!!!

2008-12-24 @ 10:55:45
URL: http://nastrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0