Freaky friday... imorgon

Tjena igen elle, tänkte nöjda lite över morgondagens sovmorgon bara. Den varar nämligen till ca klockan 12. Sedan har jag bara en kör- och- en gitarrlektion innan jag slutar för dagen. pease.



Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch efter det lilla träningspasset jag uthärdade på che kovlandets tantgympa! Svettades som ett bacon. Kanske tar jag fram mina lilla gitarr Bernard och spelaren liten trudelutt också. Juste, "den" har fått ett namn. Kom på det nyss. Ser verkligen ut som en Bernard i alla fall.

bonvoyage, hur fan det nu stavas!

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

haha själv slutade man vid halv 12 ;)

Så hur blev det med erat västeråsbesök egentligen, jag känner mig lite borglömd nu faktiskt :P

P&K /M

2008-12-05 @ 12:40:14
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0