GOD JUL

MEN GOD JUL DÅ ERA DÅRAR!

Imorgon när ni sitter och tuggar på eran fläskiga julskinka och klunkar julmust som om ni aldrig druckit förut, ägna då er kära vän ( mig ) en liten tanke. Själv kanske jag får nudlar eller lis... Kul jul!

Dock så kan jag berätta om att vi idag har varit in till Patong för att shoppa. Och herrejävlar vad vi uppfyllde vårat syfte med färden! Jag är nu ca 8 trosor, 3 shorts och 2 tröjor rikare. Helt reko. They made me good price, för att citera gulingarna.

Nu är klockan en hel del här, så jag måste krypa till kojs. Dax att sova in julaftonsmorgonen! WIE! Det ska bli spännande att se om frukosten är lite annorlunda imorgon faktiskt... Ska ta några sexiga klunkar resorb innan jag bäddar ner mig också, urs.

Godnatt mina kära, och som sagt, god jul!

/ E

Kommentarer
Postat av: M

God jävla jul på dig göllet ! <3

2008-12-24 @ 13:32:38
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0