Jag vill bli brun som bajs

TJA!

insåg att jag slagit läsarrekord nu medans jag varit borta, det var lite konstigt tycker jag, men på något sätt kom den inte oväntat. Så jag har funderat och koimmit fram till att jag  kanske kommer få hur många läsare som helst om jag ger fan i att skriva över huvud taget ;) ...
...men så elak skulle ja ju aldrig kunna vara mot mina trogna 15 ;)

De senaste dagarna har jag ägnat åt att jaga krabbor och knäcka kokosnötter! Det är lite av mina nya fritidsintressen här!
Nu ska jag krypa till kojs, elternativt slå på en film! Men lev gott så länge kamrater så hörs vi inom kort!

/ E

Kommentarer
Postat av: ÄMP

Var snäll med krabborna!!!

2008-12-16 @ 21:59:18
URL: http://[email protected]
Postat av: YOU KNOW WHO

jag saknar dig.........:@ kom hem negerjävel.

2008-12-18 @ 18:43:41
URL: http://nastrina.blogg.se/
Postat av: olga

jag är så jävla avundsjuk på dig din glidare! kom hem snart din pepparkaka.

2008-12-20 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0