Julbak och hockeyspelare

En av spelarna i Timrå IKs elitserielag raggar satan på min anonyma vän och hon vägrar att hoppa på tåget. Vad är problemet? Han har god ekonomi, en grym kropp och förmodligen tjusig lägenhet. Sedan att känslorna inte finns där gör ju inte så mycket, lite får man ju ha överseende med.

Förövrigt så har vi julbakat idag. Jag, amandorna och gabban. Det var mysigt och kul! Vi har alltså laddat upp med julgodis inför våran lilla julafton som kommer äga rum någon dag i slutet av december=)

.. och min anonyma vän vafan, vad är problemet???? :D

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jaa varför inte prova lite iallafall ;)

2008-12-07 @ 10:00:37
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: FRITCHEN!

alltså va..... elin. vem nu din "anonyma vän" är så gör den helt rätt! jag skulle tycka att det var väldigt pinigt att hänga med en hockeyspelare för timrå.. svettig, bonnig, snus, keps, säkert asfult hemma, massa hemska muskler och inte så jävla mycket pengar.

2008-12-09 @ 15:39:33
URL: http://nastrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0