Lägesrapport direkt från thai!

Tja kompisar!

Ligger just nu på mor och fars feta hotellsäng, som är sjukt stor... 2,8 meter bred för att vara exakt. Den är nästan så stor så att man stör sig på det! Eller, inte jag förstås...

Idag kan jag till och med utnyttja våra kära svenska bokstäver "å,ä,ö" för jag kan använda min egna lilla laptop (L).

Hur som helst.. Idag har vi bytt hotell! Här finns en grym pool som jag blivit förälskat mig i. Den har nämligen volleybollnät! Sen så har de en bar vid poolkanten så att man kan sitta i poolen på en pelaraktig sak som ska föreställa någon slags stol. Det är inte heller helt fel att ta sig något läskande där!

Nog om poolen! Stränderna är underbara, precis som på bild! Och för att inte tala om solnedgången, får orgasm av att titta på den. Typ. Imorgon ska vi upp tidigt för att komma med en båt som går ut till en ö där vi ska tillbringa Anettes födelsedag. Vi ska bo i en strandvilla, alternativt bungalow, alla 7 pers, där vi ska äta och dricka gott samt ha det allmänt trevligt! Självklart en massa sol och bad också, om min räkfärg hunnit lägga sig lite till d.v.s!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0