REKLAM, MTILDA!

Tja bloggen!

Nu sitter jag här igen strax innan läggdax och ska passa på att skriva några sexiga rader. Jag ska nämligen göra lite reklam! För vadå, undra ni säker nu! Jo, för min vän Matildas blogg eftersom hon så snällt skrev några rader om mig!

Matilda. Matoda. Maduda. Var ska jag börja? Bruden med leendet på läpparna och som har social kompetens nog för att kunna hålla en konversation med sig själv! Estet skulle inte vara lika roligt utan dig, det är en sak som är säker! Personlighet, humor och en givmild vän! T.ex efter våra dans/gympatimmar då jag oftare än ofta brukar ha glömt något viktigt plagg i min klädsel ( typ bh, byxor m.m.. ) så delar hon alltid med sig av sina saker. Sedan gillar ( läs: älskar ) hon korv lika mycket som jag. Det finns helt klart ingen jag hellre delar en grillad med kechup med än henne!

SÅ! Kika in på hennes blogg kära vänner! http://MtildaOlofsson.blogg.se

Godnatt!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0