I'm a rockstar, så ge mig en semla och en ros!

" STOCKKKHOOOOOOOOOOOOOOOOLMMMMMMMMMMMMMM" JAG SA, "STOCKHOLMMMMMMMMMMMMMMMMM"


ungefär så lät det på skolan idag under våran "EOS"-timme. Jag, Hanz, Matilda, Alma och Oskar bildade en liten ensamblegrupp och åtog oss uppgiften att göra om Oasis låt Wonderwall till en swing jazz variant!
Lättare sagt än gjort, men efter många försök att hitta rätt ton och mycket vilja så blev resultatet väldigt bra!
Eftersom Hanz inte har några gränser och jag har lite för lätt för att leva mig in i roller så började vi leka rockstjärnor! ( Det var förövrigt där som Sthlmsblaha blaha kom in i bilden ) Hur mycket rockstjärna man är när man sjunger Wonderwall i jazzvariant ska vi inte tala om. DET HÖR INTE HIT!!!!! HÖR DU DE? giriga jävel..


Juste, jag åt en semla idag! Detta är lite konstigt faktiskt, jag fick nämligen dåligt samvete av att smaka en tugga av Hanz semla förrut idag, men kunde utan besvär och ångest sluka mormors home-made supersemla när jag kom hem! FYFÄÄÄN va gott, och jag har inte ens dåligt samvete! -Det blir två promenader imorrn..


vad mer?

Alla hjärtans jävla dag närmar sig. Den är rättare sagt imorrn. Kul..för dig som har partner!
Vem ska ge mig en röd ros och tala om hur mycket den älskar mig?
Jag får väl pussa på katten eller nått, han är ju iaf man, haha!


och nu till det viktiga valet!
En massa kurser till 2an och 3an! Öhhh.. vad väljer man? Vad är roligt? Vad är tråkiga "måsten"?
Det ska jag fundera på nu såååå..
Over and out bitches, ha en trevlig alla hjärtans dag KÄRA du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0