kÖrv

jaha, söndag igen då! och vad har jag gjort för intressant idag?
Det ska jag tamefan tala om, så sitt lätt och håll tätt för här kommer..en arabisk oljeshejk?

Ja tametusan, en arabisk oljeshejk har jag sett ut som idag. Anledningen till detta är simpel- Maskeradhoppning!
Det var min mor som kom upp med denna fullkomligt brillianta iden igårnatt klockan ett!
Ja, det är tydligen på kvällskvisten när man är full på teveprogram och mjukisbyxor som de bästa ideérna avlas!
Sagt och gjort, nåra timmar senare stod jag inne på ridskolans toa med maskaraborsten i högsta hugg, målade omsorgsfullt på ögonbrynen och såg till slut ut som en riktig Muhammed.
Många tyckte tydligen att mitt ögonbryn var vackert också. Uppmärksamma ögonbryn. Jag svär, hade kunnat gjort en riktigt bra Mc Donald's reklam med dendära outfiten! Det kan hända att en bild dyker upp så småningom, om ni har tur! Nåväl, nog om detta..

Hela Sverige har fallit pladask för Björn Gustavsson nu verkar det som. Patetiskt att det skulle ta sån jävla lång tid!
Hand's of biatches, he's mine ;$ ihiii..
Nämmen seriöst nu, nån måste lära mig hur man lägger in klipp här, och det med basta!
SchnÄllaaa?

Jag behöver en korv nu, fyfan vad gott!
KÖRVKÖRVKÖRV!

/ Elin- fån't jag en kÖrv så blir jag lite ledzen!

Kommentarer
Postat av: madde

nu tycker jag att du uppdaterar lite för sällan !

2008-03-04 @ 10:10:05
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0