Luktar kompis

Ssssssså va alla hjärtans dag över och vi älskar varandra lika mycke för de!

Mitt rum luktar inte nådigt med kompis så här är vi inte blyg på å vädra kan jag tala om!
Min hjärtliga dag inleddes med en spanskatimme, man kunde ju inte bli annat än överlycklig..!
Att min sovmorgon försvunnit tack vare dendär attans lektionen gör inte saken bättre, men nej, jag är inte butter!
Tvärtom så har det varit en bra dag! Skolan var väl som den alltid är på torsdagar, seeeeeg, men de funka!

Efter skolan hamnade jag på stan med Rotwan och Alex en stund, för en gångs skulle så hittade vi snabbt födelsedagspresenter åt våran lilla Holan som fyller 17 år idag, eller ja, iaf fyllde (14 feb )grattis grattis till henne! :D
personligen tycker jag presenterna är askalas, roligt och sakfullt skulle jag nog säga med den nördigaste beskrivningen jag kan få fram! hur som helst så sker inköpen av det imorgon, jag hoppas jag inte är bankrutt?
Den som endå har koll..den personen är ju iaf inte jag!

Jag käkade middag med Rotwan och åkte sedan till det underbara KOVLANDET  igen. Väl där klädde vi om till träningskläder och drog iväg till träningen där Petri Palakongas väntade med ett hårt program.
Några kilo muskler starkae lämnade vi sedan träningen cirkus en timme senare.

Hemma igen kom kladdkakeideérna fram! MUMS!
Dock förstörde min mor den lyckan genom ett "nej, inte ikväll"..glädjedödare!. :p
Istället drack vi te, det funkade ju det med som tur var! :)

Stora delar av kvällen har jag och Rotwan tillbringat med att använda våra flitigt arbetande och överintelligenta hjärnor till att skapa rim! Oj vilka nördar tänker ni nu och ja det kan jag inte neka till, men satan det va roligt!
Har ni tur får ni ett smakprov på det inom snar framtid...


Nu äre dags för mig att ta adjö, det har slutat lukta kompis här inne, den doften ( stanken? ) har ersatts av tvål och hudkräm. Kallt har det börjat bli också, stänga fönstret dags sååå.. tjing mina vänner! :)


/ Elin- då jag i alnösundet låg och flöt och en ekorre på mig kastade en nöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0