i'm out of here

Tjabba, tjena, hallå!
här sitter jag och rapporterar direkt från ångströmsväg 4!
Jag befinner mig alltså hos familjen nylander för stunden. Mycket vet jag om denna familj, bland annat att att de är väldigt fritaliga i detta hus. Att tala om sex här är lika vanligt som att i en helt vanlig normal familj tala om vad man ska äta till middag! askul tycker jag då jag för en stund sedan hörde uttalandet:

Madde ( yngre systern, 17 sexiga bast ) - Men Malins hår har ju i alla fall varit på Tobias snopp!
Malin ( äldre syster, 20 sexiga bast ) - VAAH? jag håller för det första inte på med sånt. Och om jag nu gjorde det, så är jag ju inte så jävla dum satt jag låter håret komma ner där!

Fint middagssamtalsämne! ( M.S.Ä)

...Och är det inte sex så är det godis!
Malin- Madde, kom igen, vi måste hitta pappas godispåse, då får vi hela!
Pappa Nylander-Ni får en ledtråd om ni pröjsar 10 kr.

Okej, nu tar dom på mina bröst. I'M FUCKING OUT OF HERE.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0