Peace&love, baby!

Ja, jag har nog haft några av de roligaste dagarna i mitt liv under dessa festivaldagar! GAAH, människorna, musiken, gemenskapen...UNDERBART! Eftersom jag inte är sådär askalas-jätte-jävla-grym på att uppdatera här, speciellt inte med bilder, så guidar jag er att kolla in min bilddagbok (elinnylander) där det snart kommer uppdateras i massor! Som sagt, jag ska bara finna orken... så håll utkik! ;)

Festival har nog både varit på gott och ont då sovandet blitt lidande! Inte för att det var ovärt att vara vaken, men jag har varit en trött människa både igår och idag! Inte nog med att jag sov hela bilresan hem, mina 11 timmar inatt talar nog också för sig själv..men som sagt, jag ångrar ingenting ;)

Nu är det dock bara att ladda om batterijävlarna och tagga till igen för gatufesten i sundsvall drar ju igång! Tyvärr blir det nog ingen invigningsdag på onsdag för mig, det är nämligen match i Alby ( = aslångtborta som fan ).. därmed missar jag alltså mina idoler, Amy Diamond och Sven-Ingvars .NOT. Nej, det känns helt enkelt inte som någon större förlust .Bra.

Nu ska jag sova..igen.. godnatt sötis ;)

zmek. HÖHÖ
/ The Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0