Jordgubben- ett bär eller en nöt ?

Nu när det förra inlägget jag skrev endå handlade om att svenskarna uppfattade sig själv som så fruktansvärt roliga människor, så ska jag tala om att Camilla Tjernberg faktiskt lyckades riktigt bra idag!

D conversation...
C- visste ni att jordgubbar egentligen är nötter?
E- Camilla, jordgubbar är bär......
C-nej men jag lovar, de är nötter, ni vet de små fröna ovanpå, de är egentligen nötter.
E-"Okej"
Elin och Emelie ger varandra en hastig blick...

E&E-bär.......

that was all folk's!   / T.O.A.O Elin


Kommentarer
Postat av: Camilla

JORDGUBBAR ÄÄÄR BÄR!!!!!!!

2008-06-17 @ 13:29:45
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH nu dog jag

2008-07-02 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0