Midsommarnattsdröm

Klockan är 00.41. Jag sitter här med tandborsten i högsta högg och en huvudvärk som talar om att jag lever! Men nej, jag är inte bitter. Faktum är att om jag ser tillbaka på denhär dagen så har den varit skön och avslappnande på alla sätt och vis!

Den började nämligen med att jag och amanda sjöng några låtar under midsommarfirandet nere vid ånäsparken. Det är alltid lika roligt..ohh vad jag älskar musik! hjärtahjärtahjääääärta som FAN! Efteråt bar det av till mormor och ett bord fullt av delikatesser, mums för magen! Hittade även kort på min kära mor och far i yngre dagar, vilket var en syn i sig! Sötisar ;).. Väl hemma tog jag mig en promenad med ångströmsflickorna. Vi samlade ihop blommor att lägga under kudden inatt, 7 olika sorter närmare bestämt!

...Så jag antar att vi ses inatt då, drömprinsen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0