Framtidsplaner

TJENA DAGBOKEN!... typ

Idag har jag sett på gossip girl, tagit en prommis med min kära vän madde och tränat. Kul att veta va?!?!?!?!???!! Näe, inte särskilt. Så istället för att skriva om det så ska vi tala om framtidsplaner!

Okej, jag fattar grejjen, om man säger framtidsplaner så låter det som "Ja men om tio år så ska jag bo i en villa på landet, med en redig karl som heter Leif och två ungar på 3 och 5 bast"... Men BIG NO! Jag ska tala om sommarens planer, för jag har faktiskt några :)

Först ska jag ta mig igenom skolavslutningen, krama vänner och tacka för det gågna året, sen ska jag festa, bada, och flörta snygga karlar tills ögonlocken inte orkar mer. Sedan kommer peace & love-festivalen, som mina homiez und moi ska sätta fart på! Veckan efter=gatufesten! Sedan kommer allas våran älskade Emma hem från Australien efter att hon vart utlånad ett år, så svunnen tid ska tas igen. Mellan det och Lars Winnerbäcks uppträdande så återgår troligen jag och mina vänner till fas ett- att vända på dygnen, nakenbada och vara odrägliga tonåringar!

Där var några planer inför sommaren -08.punkt.

CHAo ma0  / The E.


Kommentarer
Postat av: Malin

När ska du bli vuxen och börja jobba då?

Ska du bara leka igenom den här sommaren också??:P

2008-06-09 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0