Deal or no deal

pä




Idag har jag fått två saker! - Penicillin och ett påskägg!
Tro mig när jag säger att jag gillar alternativ två mycket bättre..

Mormor, gullig som hon är, och omedveten om min sockerstrejk gav mig ett påskägg :)
Trots suget i magen som säger "kom igen, bara en" så står jag emot! Är inte det värt lite beröm så säg?! :D
Jag och Matilda som hade tänkt vara utan att äta godis en hel månad (oooh, utmaning..) fick ett litet magslag när vi insåg att påsken är på intåg. Numera ingår vi i avtalet att bara nu under påskhelgen får vi smaka lite!
Lite måste man ju få unna sig, bara man har koll på gränserna :)

Nej nu ska jag slänga mig ner i tv soffan och förbereda mig mentalt för en promenad till min kära häst! ;)

Hörs och störs!

/ Elin- i väntan på att få öppna påskägget


Kommentarer
Postat av: dotter

BRA MOR :D jag har varit duktig idag, jag pressade nyss en apelsinjuice!

2008-03-19 @ 21:33:21
URL: http://mtildaolofsson.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0