Mitt nya nyttiga liv!

IMORRN  mina kära vänner, är inte vilken dag som helst kan jag tala om!
Nej nej, imorrn är nämligen den första dagen på mitt nya nyttiga liv! :D
"Sure bacon" tänker ni nu. Men vet ni vad! - Sluta tänk så för dehär är inte bara fakta det är också sanning!
Jag ska nämligen börja dagen med en promenad!
Så om ni ser en kort filur med stor svulstig ( vart fan kom det ordet ifrån?) vit ulljacka och reflex väst som vandrar omkring, någonstans mitt ute i den lilla kolonisationen Kovland, frukta inte, det är bara jag som tar tag i mina
love-handles!  Bra Elin. Bra Elin, BRArBRabBrabrABRa ELIN!


För övrigt så har vi blomjävlafluge invation här hemma för tillfället.
Seriöst?!?!?!! Vad vill dessa förbannat äckliga varelser mig?
De är äckliga, surrar,försöker äta upp ens mat och flyger in i öronen när man ska sova!
LEAVE ME ALONE, KRYP!

Nä satan, nu ska Elin sova. njutning!

Ett sista smakprov innan jag går! Bikinin på min önskelista!
Det är inte omöjligt att det blir denna kreation ni ser mig glida runt på playan med i sommar!
GLASSSSSSIGT! >>


image9

/ Elin- när en bikini kan bli verklighet

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Go natt, hoppas du sover bra inatt

2008-03-16 @ 23:29:37
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: heidi

fin bikini.. om du nu har tagit tag
i ditt liv kanske du köper den som belöning till dig själv.
var du ute o gick? man säger ju varje sönag.. att imonr nbörjar jag mitt nya liv.. säger jag minst 4 ggr i måanden hehe
du .. gå in på min blogg o skriv hur vädret ser ut hos dig? skrev ett inlägg om hur vädret var här.. igår hur fint som helst o idag täckt av snö.. inte alls kul

2008-03-17 @ 09:43:32
URL: http://heidisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0