Nyttig, Dag 1 !

Goddag och var hälsad kära du!
Det faktum att klockan är över tio tänker jag faktiskt inte bry mig om!
Nejdu, efter en dag som denna känner jag mig faktiskt ganska tillfredställd och nöjd.
Anledningarna kommer här nedan!

1. Precis som jag sade i förgående inlägg så har mitt nya nyttiga liv nyss tagit sin början!
Även fast min dag startade med en timmes extra sovmorgon istället för dendär morgonprommis jag talade om, så tog jag mig i kragen och begav mig iväg på en runda efter middagen istället! Bra där Elin, fan vad bra!

2. Jag köpte en banan i skolan idag. Skippade mackan och yoghurten, stort steg! Bra, fan va bra!

3. Okej jag varnar innan ni läser detta! Akta hakan slår i backen, föööör...
Jag tackade NEJ till godis! Starkt gjort, huhh? :D

4. Till middag gjorde jag sallad! Den vart riktigt god faktiskt, mums! :D
Den innehöll salladsblad, avokado, tomat, banan, mango, rödlök, oliver,salami och gurka!
(intresseklubben antecknar...) Nä men jag rekommenderar, för den vart väldans god kan jag lova!

5. Jag hopptränade med pållen, och det gick bra :)
Okej, hoppträning med hästen kanske inte ses som något jätte-ansträngande, men jo, det tar mer än vad man
tror faktiskt!


Ja, och där hade ni början på mitt liv som nyttig! Jag tycker iaf att det är värt en liten klapp på axeln,... och kanske bikinin i förgående inlägg ;) haha, snart iaf!


Näru, nu får de vara nog talat om att vara nyttig! Närmast på listan står väl att göra sig redo för sängen!
Jag har börjat uppskatta att sova lite mer också! Häck yeah, så snart blire till å snarka av!
Skööööööööööönt!

image11

/ Elin- när ett nytt projekt har påbörjats, och tomater finns i åtanke!

Kommentarer
Postat av: jossi

fan vilken snygg bild! :D

2008-04-01 @ 15:41:37
URL: http://josefinbergvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0