Ooops

Okej, jag har ätit en godis. Inte bara en heller, utan några. De liksom bara låg där och såg så goda ut..
Faan, jag som skulle ta avstånd!.. :(

Har iaf planerat in en lång promenad imorrn. Då får jag gå av det dåliga samvetet och förhoppningsvis lite kalorier :p Guuu vad ja låter som ett freak med nyttighetskval.. Fan de är ju påsk!

Nog talat om jävla kalorier hit å dit å vidare till lite aktiviteter!..
Igår fick vi LOV! äntligen igen! fifään vad skönt.
På lovet planerar jag att vara mycket med mina amigas, träna, rida, vända på dygnen, kanske kalasa till det lite och vem vet, kanske även att de blir en sväng upp till paradisbadet i ö-vik! hoppas :D

Usch nu luktar jag träning. Ska duscha, mmmmm.. :)

Godnajt y'all!

/ Elin- när ett helt lov ligger framför dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0