Busmamma !

HAHA.
Nu ska ni få höra nått fruktansvärt roligt som jag fick uppleva idag!
Händelseförloppet skedde som följer...

Efter ett hårt träningspass med pållen och provande av en alldeles för liten ridväst drog jag mig långsamt bort ifrån stallets portar och ut mot parkeringen! Väl där möts jag av en ypperligt underhållande syn!
En kvinna, förmodligen 40+ ligger och tar sig en powernap i bilen brevid. Som om inte detta vore nog så startar min kära mor bilen, och vad gör hon? HAHA, hon börjar tuta! Hon är alltså fast besluten av att väcka den stackars sovande männskan! Och för att inte tala om skrattet hon gav sin fantastiska idé! Dessvärre lyckades inte mamsen med sina tappra försök så damen i bilen kunde gott slumra vidare!


HEDDA!
/ ELin


mam&pärl

Mor&Pärlsork är lite smygtjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0