Önskelistan

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist igen. Jag hamnar liksom i bloggstinget i några dagar för att sedan helt låta det förfalla.. men gråt inte mina vänner, ni trogna 10 läsare, för jag är back in business!

Och vad har nu hänt under dessa dagar?
Folk förväntar sig väl att man ska skriva om sista april.
En överskattad "högtid" då folk nog egentligen inte ens kollar på brasan.
Nej, istället ska jag skriva vad som komma skall! :D

Min födelsedag är på intåg. ( 9 maj )
Japp, jag har alltså snart beträtt ännu ett år här på denna jord och åtar mig snart åldern 17 fräsiga bast ;)
När man fyller år, är ju faktiskt förrutom julafton, enda gången man har chansen att skriva en önskelista!
Så nu ska jag ta mig friheten att göra det!


MIN ÖNSKELISTA  ( Ja, förrutom fred på jorden och allt dedär.. )


 - Gatufestenbiljetter
 - Biljett till Lars Winnerbäck
 - Frisör-hårprodukter
 - Nagellack- rosa, ljusblått
 - Armband

Det var allt från mig, kompis! ---> HÄJJs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0