Skogens okrönta drottning

Nu ska jag chocka, förvåna och skapa rubriker!
Min lördag har jag tillbringat hemma i home sweet home, Kovland!
Tack vare gott umgänge av ångströmsflickorna själva så har kvällen varit riktigt trevligt!
Vi utrustade oss med några lager filtar, varm oboy och pinnbrödsdeg och drog oss sakta men säkert ner till en gammal grillplats nära ån. Väl där nere eldade vi och pratade om den gamla goda tiden när man var ung och galen!

Inatt ska jag sova riktigt gott för jag och amanda har nämligen vandrat över en mil idag! Så trött och mör i kroppen på ett härligt sätt, längtar jag nu efter att få krypa ner under mitt varma täcket och bara njuta!

Sleep well kamrater! 
/ Elin

Kommentarer
Postat av: man da

trevligt kväll

2008-05-05 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0