Dansband och smörmusik

Mamma sitter och lyssnar på dansband i rummet intill. Inte okej. Säkert Jannez, Svänzons eller något annat fräsigt band som gjort låten.

Idag har varit något av en seg dag. Skola först som vanligt, sedan stallet och det stora minuset på hela dagen, fram med matteboken och nöta ekvationer nu på kvällskvisten. Herre gud, jag ber inte ofta men snälla hjälp mig klara detta prov! Jag kan, jag vill, jag ska klara det.

OKEJ??? Något av dansbanden hade spelat in en klämcheck jävla version av Lasse Ws låt, "röda läppar". Det borde ju tamefan vara helt jävla förbjudet!!!!!!

Nej, SOVAA <333
godnatt kamrater..

inte nådigt söta, inte sant?..


/ E


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bara att slå en pling det elin så fixar vi det ;)

2008-11-05 @ 07:50:30
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0