Empans musikvideo

Det ni kommer läsa nedan inom några få sekunder tyckte jag var fruktansvärt roligt. När ni läst klart ska jag förklara varför. Om det nu ens behövs.. tihi

MLI säger:
Hejsan Emelie!

Mitt namn är Rebecka Lindblom, jag och min grupp har fått i uppdrag att göra en musikvideo till

låten "Up where we belong" som kommer visas på den stora vita duken unde erat framträdande.

Vi skull vilja ha med dig och den andra som ska sjunga solo tillsammans med dig i våran musikvideo.

Vi kommer filma det uppe på södra berget pch tanken är att ni ska se förälskade ut eftersom det är en kärlekslåt.

Ni kommer inte behöva göra några intima saker utan det kommer mest handla om att ni tittar på varandra och håller varandra i handen samt kramas. Vi skulle bli väldigt glada om ni kunde ställa upp eftersom vi tror själva att det bästa resultatet blir om man får se er både på scenen och på duken. Vi skulle gärna vilja ha ett svar före Onsdag.



AHAHAAHAHAHAHAHA. Oki, let's do it Empan!
Du får alltså chansen att titta djupt och förälskad in i en halvt okänd killes ögon, samt hålla honom i handen och göra en musikvideo. Hoppas för guds skull att ni ska dansa också! Då är i alla fall min lycka gjord. =)
Puzz.

/ E

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHHA jag.kommer.att.dö. JAG KOMMER DÖÖÖÖ!!!

Detta är kanske det absolut roligaste som hänt i hela mitt liv! xD AAHAHAHHAHAHAHA!! "hålla handen och kanske kramas".... min lycka är gjord

2008-11-25 @ 20:17:20
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: Jenny

Se din käre Glamsjös vattnande blick och njut av stundens tillfredsställelse, Ämli! Du kommer få ett oförglömligt minne. Det kommer vi alla. XD

2008-11-25 @ 23:15:22
Postat av: Anonym

MEN ÅH! hahaha hon får ju låtsas vara kär i våran kille ju! fan elin, vi skulle ha fått den där låten!

2008-11-26 @ 16:44:44
Postat av: FRITCHEN

OJ, kommentaren var min! glömde liksom namnet osv.

2008-11-26 @ 16:45:21
URL: http://nastrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0