Hailu Heidi

Hello fellows!

Dålig uppdatering från min sida, som vanligt. Ska försöka ändra på det, som vanligt...

Hur som helst så tänkte jag berätta om en av dagens roliga små händelser. Såhär lyder den..

Jag och min kära klass ska ha mattelektion och det visar sig att våran lärare Micke, är borta. Eftersom vi blev så oroliga över att inte få räkna några sexiga tal, så hörde vi oss för om vikarie. Självklart hade skolan lyckats fixat en sån! Det visade sig vara en medelålders herre vid namn Hailu. Inget större fel på det, bara ännu ett namn som så många andra, MEN det var innan Mr Hans fört sin talan. Han sitter alltså klämmer på något smärre problem med en uppgifterna och ska ropa på hjälp. "HEIDI!"  Hör vi honom plötsligt utropa! Jag kunde helt enkelt inte behärska mig själv och bryter ut i skratt! Hans har alltså lyckats kalla Hailu för Heidi.
HAHAHAHAHHAHAHA!   w h a t    t h e    f u c k i n g    f u c k ?

När jag sedan påpekar detta för honom svarar han " Vadå?! Är Heidi ett tjejnamn??"

AHAHAHAHHAHAAAHHAHA....!!!!!

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

haha kommer du inte ihåg att Hailu red, på samma ställe som du gör, en gång i tiden ;) Och gissa vilka han är god vän med! - Heidi och hennes karl som jag inte kan minnas namnet på för tillfället :P

2008-11-14 @ 13:46:16
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: snyggast

dammit!

2008-11-14 @ 16:41:10
Postat av: amanda kingen edis

men HAILU! ska han vara bra han

2008-11-14 @ 18:07:37
Postat av: ÄMP

aaahahahahha jävla hans XD

2008-11-14 @ 18:40:25
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0