Hejdå läxan, Hej kudden

Äntligen är jag klar med dendär jävla kultur- och idéhistoria-uppgiften, eller kutte-uppgiften som matilda skulle ha sagt. På någon jävla höger eller vänster så lyckades nästan alla andra i klassen bli klar med den redan på lektionen idag. Okej? Hur fan gick det till? Jag vet visserligen om att jag är fruktansvärt duktig på att prata, men hallå, jag menar vi är ju faktiskt esteter och översociala hela bunten så ensam med att sitta och nöta medeltiden borde jag inte vara! Det kanske är som Gustav sa trots allt  "Alla andra har ju ordbajsat". Jag misstänker att han delvis kan ha rätt. Hela dethär ämnet är ett jävla ordbajseri. Tror fortfarande att det är en extragrej de har slängt in bara för att fylla ut vårat schema och för att Ingrid ska ha något mer att lära ut. Men hey, det är ju bara vad jag tror...

Nu ska jag med stor lycka kasta mig ner i min alldeles nybäddade säng och sova. Kanske klia Ossy katt lite bakom örat också. Han hade nämligen lagt sig helt okej skönt tillrätta bland mina kuddar. Vilken djurvän man är!

Adjöss med er gott folk!

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ordbajsade, jag blev klar, jag är GRYM!

2008-11-23 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0