Helkvällar med mys

Jag är så sjukt trött idag. Fast endå på ett helskönt sätt. Tror att det är för att mina fredagsmornar börjar med dans, man blir liksom pigg i hjärnan, men trött i kroppen!

Kvällen har jag iaf spenderat med mina fantastiska estetvänner. Vi var och åt några sexiga tuggor på en thailänsk restaurang som jag inte ens tänker försöka stava till! Men det var riktigt gott! Avslutade gjorde vi med några rundor biliard, vilket var riktigt roligt. Dethär ska vi absolut göra om hurrni!

Imorgon blir det mysig tjejkväll troligtvis hos Amanda i bos. Kanske en film, något ätbart och riktigt gott umgänge. Jag tror vi kommer ha en kanonkväll och ta igen lite svunnen tid! =)

Tills vidare ska jag slumra så sött! Goodnighty!

/ Your E


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0