osammanhängande

Idag står ordbajs på menyn, ni får läsa om lite diverse saker.

Till att börja med...
Kan nån sympatisk människa komma och ge mig massage innan min förbannade nacke ger upp och går av?

Min arm penetrerades av en thaispruta idag. Ja, alltså en såndär mot hepatit A och B. Skönt som fan vare ju såklart inte, men nu är jag iaf redo för avfärd inom 5 veckor! Wieee!

Höstkonserten börjar närma sig. Jag börjar bli lite nervös, men vafan. Nu kör vi!!!!

Köpte också ett nytt cerat idag, tänkte skaffa mjuka läppar. Snart är jag pussvänlig om någon skulle vara intresserad! "lol"...

Till å sluta med...
GODnatt vänner och bekanta för nu ska elin sova!

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0