Julbord på Holmö brygga

Idag var dagen då jag fördubblade min kroppsvikt och magen sprack helt jävla totalt! Har nämligen käkat julbord på Holmö brygga med mamma, pappa och mormor. Det var väldigt mysigt där, som en liten stuga ungefär, med levande ljus och träpanel. En massa tomtar hade dom i fönstren och längs väggarna också. Jag ville bara ta med mig allt hem och ställa på gården här i Kovland, det vore ju helt perfekt! Då skulle jag kunna äta prinskorv, köttbullar, gravad lax, sill, rödbetssallad, kalvsylta med mera varje dag. Fan vad gott!  I alla fall de tre första dagarna...

Eftersom jag är en sådan snäll person så ska jag bjuda på några mysiga bilder!


Resten av kvällen ska jag spendera hemma, nergosad i tv-soffan och kika på Indiana Jones med pappa!

/ E

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tell me about it, jag käkade mig igenom hela bykrogens julbord.... potatisgratäng, rödbetssallad, brieost, ägg med klägg, sallad, bröd, ris a la malta, kladdkaka och MASSOR med godis. Julen är hård även för de köttlösa!

2008-12-01 @ 00:31:24
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0