Gårdagens röj

Nu när det så länge rapporterats om halloweenfesten som ägde rum igår så är det väl lika bra att jag skriver lite om den! Vid sjutiden anlände de flesta i alla olika slags utklädnader. Batwoman, hulken, en pirat, ronja rövardotter, en psykopat, en gris, hip-hopare och diverse andra påhittigt utklädda människor hade letat sig till våran ombonade lilla klubbstuga i kära kovlandet! Själv var jag på plats som Alice i underlandet.

Vi söp, lekte lekar, dansa&härja, söp lite till. En del lite för mycke... Min outfit ändrades lite under kvällens gång. Helt plötsligt hade jag mitt blå sidenband fastknutet kring huvudet och blev alice på efterfest! Galet.

Toaletten i lagets omklädningsrum har förlorat oskulden också. 3 gånger. Några giriga själar kunde helt enkelt inte hålla sig till sängkammaren.. haha

Såhär i efterhand så ser iaf jag tillbaka på gårdagen med ett leende och hoppas jag att ni andra som var där också kan göra det! Tack alla som var där för en riktigt trevlig kväll!

Tyvärr så hade jag ju inte min egen kamera med, men jag hoppas att någon god själ inom snar framtid ska sända bilderna som togs till mig, så jag kan ladda upp dom bland annat här!

Nu väntar min sköna lilla säng på mig! Sweet dreams

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0