bajs, bajs på väggen där

Ojojoj. Idag har varit lite av en trött dag. Trött i skallen. Skyller på vädret! ( och kanske lite på för få timmars sömn... )
Men hur som helst så ska jag berätta om bland det absolut vidrigaste jag påträffat på mycket länge. I godan ro gick jag bort mot kulturskolans toalett för att uträtta mina behov. När tjejen innan mig kom ut och hade bajsat satan så vart jag redan då aningen osugen att använda samma toalett, men tänkte "nöden har ingen lag..." och gick in. Vad får jag då se där inne på väggen? Jo, en BAJSKORVVÄGGEN, jag trodde jag skulle spy, det var så äckligt!!!! Vilken människa gör något sådan? Idiot.

/ E

Kommentarer
Postat av: emmutt

inte okej. Inte okej alls

2008-10-21 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0