Bajsöga

Att ranka dagens roligaste, men också på något sett hemskaste, händelse är inte heller så svårt. Madeleine Nylander har gjort det igen. "VAD??!!" tänker ni, så det ska jag naturligtvis berätta. Madde som skulle ut på en rolig krogrunda skulle öppna kvällens dricka. Det mousserande röda vinet skvalpade stilla runt i sin pråliga flaska då Fröken M  trycker ner en skruvkork och börjar snurra den. Såhär långt låter det hela bra, men vad händer sen? Jo, såklart så tänker hon inte på att rikta flaskan med kork och hela fadderuttan bort från sitt söta lilla ansikte. Helt plötsligt skjuts den rebelliska korken med en rasande fart upp i Madeleines öga ( AJ!!!!!! ) å fortsätter rakt in i hjärnan så att huvudet börja svälla åt alla håll och kanter å de bara spruta tårar och pupiller... och överdrift...

Alltså., när korken träffat ögat så blir det helt plötsligt helt jävla brunt och har fyllts med blod!!!!! Kvällen som skulle ägnas åt en trevlig utekväll slutar istället på akuten!

Som tur var så gick det bra med ögat och detta har lett till en del positiva saker.

1. Vi har en rolig histopria att berätta och skratta åt
2. Madde har fortfarande humorn i behåll och har döpt sig själv till "bajsöga" ( HAHAHAHAH )
3. Hon måste göra återbesök på sjukhuset i Sundsvall vilket betyder att vi kommer se mycket av henne den närmsta framtiden!
4. Jag har insett hur grym jag egentligen är när det  gäller att återberätta saker!



                Madeleine "Bajsöga" Nylander    


/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

haha 4:an stämmer inte gullet ;)

jag skulle ju inte ens öppna skiten då den rymde. Jag tog flaskan för attgå med den till köket och öppna den där. Dessutom var det mousserande VITT vin :P hhaha puzzzz

2008-10-31 @ 08:53:39
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0