Bloggeliten (börjar bli sliten...)

Vad är egentligen en bra bloggare? En som bloggar för andras skull eller för sin egen skull? En person som skriver om fikat på waynes med polarna? Kanske en person om vill uppmuntra andra med lite humor? Eller varför inte nån med starka åsikter som vill bli hörd/sedd?

Alla har vi olika smak vad gäller det vi vill läsa om. Det kan ju självklart variera från dag till dag. Men något jag inte förstår mig på är dessa så kallade "kändisbloggare" som typ blondinbella,  stina lee o.s.v, hur deras bloggar har kunnat bli så stora? De skriver om en helt vanlig skoldag, ibland kanske nån festbild ramlar in här och där. Ändå har de tusentals läsare varje dag...

Jag har nog kommit på hur jag vill att en blogg ska vara. En liten gnutta allvar, en dos humor och ett stort hjärta!

/ E

Kommentarer
Postat av: NASTRINA!

Låter kanon! Du ser ju hur min har ändrats haha. Det var för krävande med humoristiska inlägg hela jävla tiden. Dock låter jag som en negativ surkärring numera som bara pratar om hur mycket jag älskar Mini eller något ingen förstår... skål duäähheheheh.

2008-10-16 @ 22:03:17
URL: http://nastrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0