Goodnight sweetheart goodnight

Tror ni att jag hinner tvätta av mig sminket, borsta tänderna och kissa på 5 minuter???? Det tror inte jag.. Jag som hade lovat mig själv att komma i säng till 23.00 varje kväll.

Idag fick jag lite beröm. Jag behåller det för mig själv, men jag blev verkligen glad! Vi kanske borde tänka på det lite oftare, att ge komplimanger till varandra och så. Man blir faktiskt gladare av det! Vet ni något mer jag blir glad av? När ni kommenterar här i min lilla blogg! Fortsätt med det kamrater!

Jag har förresefått en pangidé som smäller riktigt högt! WIE WIE WIE!!!!!

Bäst jag kryper till kojs nu. Morgondagen börjar nämligen med vokalensamble 08.30.

Godnatt mina små larver!  

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0