Grattis Madde baby!

Borstat tänderna, [ check ]
Tvättat ansiktet, [ check ]
Gjort av med onödig vätska, [ snart.. ]
Förberett mig mentalt för att krypa till kojs före 23.00 [ check ]

Förlåt Madde
för att jag kommer ringa dig och sjunga innan klockan 00.00! Vill verkligen vara den första som gratulerar dig på din 18-årsdag men jag behöver verkligen en god natts sömn för att inte vara som en zombie imorrn. Hoppas du förstår! Om inte så vill jag påminna dig om att det är tanken som räknas, inte tiden på dygnet ;) .. och att du såklart är världsbäst! Så grattis grattis hjärtat på din dag. Morgondagen! Och ja må du leva ut i hundrade jäkla år!

ps. Hans lärde mig en stämma på den låten idag.... ehehehehe



 / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0