Imorrn!

Idag har vi pyntat och gjort fint som fan i klubbstugan! Dethär kommer bli så grymt roligt! Jag får ursäkta till dom som drabbades av mitt lilla sammanbrott häromdan, men jag hoppas gottgöra er imorgon med en superkväll!

Jag ska också passa på att efterlysa mina batteriladdare till kameran som är spårlöst försvunnen! Har nån sett till en blå-grå canonladdare som inte är er egen, så hör av er till mig!

Nu ska jag sjunka ner bland kuddar och täcke med min lilla bok! mmm härligt!

Let's get the party started!

Godnatt mina små larver!

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

glöm bara inte att tacka de andra pesonerna som varit delaktiga i annordnandet av festen :)

puss och kram /M

2008-11-01 @ 11:22:31
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0