Jay Leno

Nu sitter jag med datorn i knät och tvn rakt framför mig. Programmet som är igång är Jay Leno, enligt mig inte sådär jätteroligt i vanliga fall. Igår och idag har han däremot lyckats med att vara rolig två hela gånger. Det brukar aldrig bli lika roligt när man återberättar något, men jag ska göra mitt bästa!

Igår pratade han om Kinas gymnastiklandslag på tjejsidan.
"För att delta måste man vara 16 år. Hela Kinas gymnastiklag är 16 år sammanlagt"

I dagens program var han ute på stan och hade bilder på diverse välkända ansikten. Bl.a Barack Obama, Chuck Norris och Usama Bin Laden. Det roliga var att han bara visade ögonen så man kände inte igen personen. Därefter frågade han folk saker som "har denhär persone snälla ögon", "skulle du låta din syster gå på dejt med denhär personen", "skulle han få bjuda dig på middag". Ännu roligare var att alla gällande Usama Bin Laden svarade ja på dessa. [email protected]. Eh?


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0