Släkten är värst

Somliga har lättare att roa sig än andra! Det är en sak jag enkelt kunde konstatera nu när jag slog mig ner vid datorn. Msn hade nämligen stått på och vem hade då inte skrivit om inte min kära släkting malin! Jag kanske borde tillägga att detta var efter ca 3 cider.... ;)


MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

tja elin

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

vi är släckt

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

om du inte vissE+

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

HAHAHA

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

nennus hälsar

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

lapp på ögat

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

jenny är fan inte släckt

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

puss på snippan

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

och rövven

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

incest är fest familjefest

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

MaLiN ---> I'm awake in the infinite cold säger:

snööööösk

Ja som man säger släkten är värst... eller "släckten" kanske enligt malin ;)

och incest är bäst familjefest vare ju ja....

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

det var ju jag som hälsade puss på snippan :D

2008-10-11 @ 10:00:58
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0