"Nu glömmer vi dehär"

Gårdagen var ett helvete. Ett jävla helvete. Idag känner jag mig skamsen som en liten hund och har ångest. Skrattar, men har ångest. Skit.

Väljer att inte kommentera mer än så. "Nu glömmer vi dehär", för att citera mig själv ;)...



Idag åker Madde tillbaka till Västerås igen. Det känns lite vemodigt. Hade gärna gärna spenderat lite mer tid med henne! Men det dröjer ju inte så länge tills hon kommer hem igen som tur är :)

Idag är det också avslutning med fotbollen. Vi ska bowla och äta ceasar-sallad. Hoppas det blir roligt iaf!

...Senså har vi ju halloweenplanerna. De verkar tyvärr ha spruckit helt och hållet. Väldigt synd tycker jag, men även det ska väl gå att lösa på nått sätt!

Ska börja uppskatta dessa saker i livet lite mer, från och med nu:
- Mamma och Pappa
- Sova
- Läsa
- Filmkväll
- Harmoni ( AHAHAHAHAHA... )

Nä nu kastar jag in handduken för detta inlägg. Här ska sovas,läsas, pluggas och bowlas.

TJARÅ.    

  / E


 


Kommentarer
Postat av: gabbi

jag känner samma som dig nafen. De och jag.

2008-10-12 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0